مصوبه مجلس برای حمایت از فعالان اقتصادی تحریم شده

مصوبه مجلس برای حمایت از فعالان اقتصادی تحریم شده

مهر نوشت:طبق مصوبه مجلس، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موظف شد که از فعالان اقتصادی و صنعتی که در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند، حمایت کند.

نمایندگان در جلسه علنی صبح روز چهارشنبه ۸ دی ماه مجلس شورای اسلامی ماده ۲ طرح جهش تولید دانش‌ بنیان را تصویب کردند.

ستاد رفع موانع تولید باید از فعالان اقتصادی تحت تحریم حمایت کند

مطابق با این مصوبه، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موضوع ماده (۶۱) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب ۱۳۹۴.۲.۱ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن، با همکاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری موظف است نسبت به تشخیص نقاط آسیب‌پذیر اقتصادی و صنعتی ناشی از تحریم ها اقدام کرده و اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی که در فهرست تحریم ها قرار گرفته‌اند را با ارائه مشاوره و رفع چالش‌های آنها در حوزه های آسیب پذیر از جمله تعاملات بین المللی، مالیات، گمرک، تسهیلات بانکی و تبادلات ارزی مورد حمایت قرار دهند.

بر اساس تبصره این ماده، عبارت «معاون علمی و فناوری رئیس جمهور» به عنوان بند (۸) به تبصره ماده (۶۱) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب ۱۳۹۴.۲.۱ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن الحاق، شماره بندهای بعدی به ترتیب اصلاح و در ذیل تبصره عبارت «بندهای (۱) تا (۷)» به عبارت «بندهای (۱) تا (۸)» اصلاح می شود.

بیشتر بخوانید:

روزنامه دولت: ما به پشت خیمه تحریم رسیده ایم،این هم دلیلش

نهضت احیای بنگاه‌های تطعیل شده، وعده تازه معاون اول رئیسی

21217

پست بعدی

علی رهبری مجوز گرفت

چ دسامبر 29 , 2021
از جمله آلبوم‌هایی که در آذرماه از سوی دفتر موسیقی مجوز انتشار گرفته‌اند می‌توان به «پوئم سمفونی‌هایی از ایران» شامل آثاری از علی رهبری، احمد پژمان، امین‌الله حسین، حسین دهلوی، هوشنگ استوار و محمدتقی مسعودیه به رهبری علی رهبری اشاره کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000