طرح «الزام دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات نمایندگان» راهی مجمع تشخیص می رود؟

 طرح «الزام دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات نمایندگان» راهی مجمع تشخیص می رود؟

خانه ملت نوشت:سخنگوی کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از اصرار اعضای این کمیسیون بر طرح الزام دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات نمایندگان اعاده شده از سوی شورای نگهبان خبر داد که در صورت تصویب آن در صحن علنی به مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد رفت.

سمیه محمودی در تشریح نشست کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس که صبح امروز برگزار شد، گفت: نخستین دستور کار رسیدگی به طرح الزام دستگاه های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان اعاده شده از شورای نگهبان بود که در سومین جلسه بررسی آن، با تصویب کمیسیون قرار شد بر مصوبه مجلس اصرار شود.

گراف کمیسیون آیین نامه داخلی

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از این رو طرح به صحن علنی می رود تا نمایندگان درباره اصرار و یا عدم اصرار بر این مصوبه تصمیم بگیرند که در صورت کسب رأی برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد رفت.

سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دستور کار بعدی کمیسیون رسیدگی به طرح اصلاح مواد 29، 31 و 32 قانون ایین نامه داخلی مجلس در خصوص بررسی اعتبارنامه های نمایندگان و رفع برخی ابهامات آن بود که با تصویب کلیات آن قرار شد کارگروهی در مرکز پژوهش ها برای بررسی جزئیات تشکیل شود.

بیشتر بخوانید:

افشاگری یک نماینده درباره توصیه یک وزیر به مجلس برای سکوت درباره حقوق های نجومی

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی برای یک ابروزارتخانه/ وعده‌های عبدالملکی چه بود؟

21217

پست بعدی

انتخاب رئیس هیات تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

س دسامبر 28 , 2021
فارس نوشت:با رای اعضای هیات تفحص و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. براساس رای اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، حسن همتی نماینده شاهین دژ به عنوان رییس هیات تحقیق و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000