طرحی که در مجلس فوریتی شد/ هدف: جلوگیری از بازداشت و حبس سرمایه‌گذاران بدهکار

طرحی که در مجلس فوریتی شد/ هدف: جلوگیری از بازداشت و حبس سرمایه‌گذاران بدهکار

مهر نوشت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی موافقت کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی موافقت کردند.

دو فوریت طرح حمایت از واحدهای تولیدی تصویب شد

عزت‌الله اکبری تالارپشتی به عنوان متقاضی دو فوریت طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی، گفت: ما در این طرح به دنبال‌ آن هستیم که واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل نشود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فعالان اقتصادی به دلیل بدهی با مشکل مواجه هستند و گاهی روانه زندان می‌شوند که این به مصلحت کشور نیست. قاضی باید بتواند حکم جایگزین صادر کند

وی اظهار داشت: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه با یکدیگر همراه هستند و باید طرحی را با مشارکت هم تصویب کنیم که از تعطیلی کارخانه‌های فعال به دلیل بدهی مالی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید:

حمایت از سرمایه‌گذاران و تولید اولویت اصلی دولت است

کاهش ۱۰ درصدی واحدهای راکد کشور

217

پست بعدی

افزایش ۳۸.۵ درصدی حوادث جاده‌ای در سال جاری

س دسامبر 28 , 2021
ایرنا نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه حوادث مربوط به حمل و نقل عمومی در سال جاری رشدی ۳۸.۵ درصدی داشته، از انجام ۲۳۴ ماموریت در این حوزه خبر داد. مهدی ولی پور درمورد حوادث حمل و نقل عمومی در سال جاری گفت: از ابتدای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000