نماینده آبادان خطاب به وزیر راه: ۱۰ روزه‌ اقدام نکنید، استیضاح می کنیم

نماینده آبادان خطاب به وزیر راه:  ۱۰ روزه‌ اقدام نکنید،  استیضاح می کنیم

ایلنا نوشت: نماینده آبادان از فرصت ۱۰ روزه‌ به وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی به جاده‌های تک بانده در حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت: اگر در این مدت شاهد اقدام جدی نباشیم، در این مرحله و در استفاده از ابزارهای نظارتی یک گام جلوتر رفته و استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح خواهیم کرد.

سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان درخصوص حادثه روز گذشته و درگذشت تعدادی از کارگران صنعت نفت، گفت: دیروز ۴ دی ماه ۱۴۰۰ در ساعت ۷ صبح شاهد وقوع یک حادثه بسیار تلخ و جانگداز بودیم. در این حادثه ۱۰ تن از کارگران سختکوش و تلاشگرمان پرپر شدند که ۹ تن از آن‌ها از یک خانواده بودند و این به دلیل تک باند بودن جاده‌های ماست.

فوت ۱۰ کارگر صنعت نفت صبر ما را لبریز کرد/ فرصت یک هفته‌ای به قاسمی برای ساماندهی جاده‌های تک بانده/ احتمال طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی

وی ادامه داد: ۳۳ سال از پایان جنگ تحمیلی سپری شده اما همچنان جاده‌های ما که ترانزیتی هم است و در بین میدان‌های نفتی و از روی سفره‌های نفت می‌گذرد، همچنان تک بانده است و این موضوع باعث شده که ما هر ماه شاهد بروز حوادث تلخ منجر به فوت هستیم.

محفوظی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون دیگر صبر مردم ما به پایان رسیده و کاسه صبر ما به عنوان نمایندگان مردم هم لبریز شده است و اگر تا پایان مهلت یک هفته یا ۱۰ روزه‌ای که به وزارت راه و شهرسازی می‌دهیم، اقدام جدی را شاهد نباشیم، وارد فاز استفاده از ابزارهای قانونی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در پایان این مهلت استیضاح را مطرح خواهیم کرد، گفت: ما قبلاً تذکر و طرح سوال را عنوان کرده‌ایم و قطعاً در این مرحله و در استفاده از ابزارهای نظارتی یک گام جلوتر رفته و استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

خط و نشان نماینده شیراز برای وزیر اقتصاد: به خاندوزی رای احساسی دادیم/اگر راضی‌ مان نکند استیضاحش می‌کنیم

راهکار جایگزین استیضاح نکردن وزیر صمت بابت گرانی روزافزون خودرو چیست؟

217

پست بعدی

واکنش تندِ کانون کارگردانان به بازبینی مجدد فیلم‌های دارای پروانه نمایش

ی دسامبر 26 , 2021
کانون کارگردانان با اعتراض به عدم پذیرش «قاتل و وحشی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر، درباره بازبینی مجدد دیگر فیلم‌های دارای پروانه نمایش هم ابراز نگرانی کرد و به مدیران فرهنگی وزارت ارشاد دولت رئیسی، گوشزد کرد که این وزارتخانه را از دولت روحانی تحویل گرفته‌اند و نه از حکومت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000