در جلسه نمایندگان بهارستانی سه استان با رئیسی چه گذشت؟ / انتقاد از میدان داری«قدرت چانه‌زنی»

در جلسه نمایندگان بهارستانی سه استان با رئیسی چه گذشت؟ / انتقاد از  میدان داری«قدرت چانه‌زنی»

ایرنا نوشت: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل ارتباط مستقیم رییس‌جمهور با نمایندگان و شنیدن مشکلات شهرستان‌های مختلف در حقیقت ارزشمند و کم‌سابقه است، امید می‌رود این جلسه ها و ارتباط ها منجر به نتیجه به نفع مردم شود.

دفتر نماینده دشتستان روز جمعه به نقل از ابراهیم رضایی در خصوص دیدار نمایندگان استان‌های بوشهر، فارس و گهگیلویه و بویر احمد و استانداران این سه استان با رئیس جمهور اعلام کرد:نکته دقیق و امیدوارکننده‌ای که ایشان اشاره کردند توسعه نامتوازن مناطق مختلف کشور بود که برخی در گذشته بخاطر قدرت چانه‌زنی در مرکز موفق به انتقال همه امکانات به شهر یا شهرستان‌های خود شده‌اند و دیگران بی‌بهره مانده‌اند.

وی اظهارداشت: اجرای مصوبه‌های سفر و بهره برداری از پروژه‌های بزرگ استان در حوزه آب از جمله سدهای دالکی و خائیز و نیز پروژه‌های آبشیرین‌کن دشتستان و طرح‌های آبخیزداری از خواسته های این نشست بود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: لزوم ابلاغ و اجرای دو قول مهم رئیس‌جمهور در سفر اخیر درباره اجرای پروژه‌ جاده نمازگاه_ارم_بوشکان و سد دهرود واجرای پروژه‌های احداث سدهای عنبری و تنگ‌خون مورد تأکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دولت در کف خیابان / فوری، سریع، انقلابی مردم احساس آرامش کردند؟

دفاع عباس عبدی از وعده رئیسی برای از بین بردن فقر مطلق/ فقط بگویید اگر موفق نشدید مسئولش کیست؟

وی گفت: خدمت آقای رییس‌جمهور عرض کردم که استان بوشهر علیرغم دارا بودن انبوهی از ظرفیت‌ها اما به‌واسطه اینکه مردمان نجیبی دارد و نیز فقط چهار نماینده در مجلس دارد، در مقاطع مختلف نتوانسته به درستی از حق خود دفاع کند و در بسیاری اوقات از جمله در برنامه ششم توسعه حق مردم ضایع شده است.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور درخواست کردم که در این مساله کمک کند و جلوی این روند را بگیرند.

رضایی افزود: رئیس جمهور ضمن تاکید بر اجرای مصوبات سفر بر بومی گزینی و انجام مسئولیت اجتماعی وزارت نفت تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر زمینی برای اتصال دیگر استانها به دریا ندارد و این آرزوها در این استان تعبیر نخواهدیگر شد گفت:درخواست یکی از استان‌ها از رئیس جمهور برای اتصال به دریا بود که با واکنش قاطع نمایندگان استان و استاندار بوشهر روبرو شد.

وی بیان کرد: اهمیت یکپارچگی در نظام تصمیم‌گیری و قاطعیت در اجرا در قوه مجریه و بر لزوم عملگرایی در روابط خارجی و باز کردن درهای صادرات بویژه صادرات به کشورهای همسایه در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها تاکید شد.

21231

پست بعدی

علم‌الهدی : نگفتم محاکمه صحرایی کنیم / جریان هایی،منافع شان با تهاجم به پیغمبر و نظام هماهنگ می شود

ج دسامبر 24 , 2021
ایلنا نوشت: خطیب نماز جمعه مشهد بیان کرد: از تهاجم دشمن وحشت نداریم اما از قشر دوم که منافع خود را در همدستی با دشمن می‌بینند وحشت داریم سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که در خطبه‌های نماز جمعه درباره تقوای عملی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000