امام جمعه یزد: اگر وعده‌های دولت قابل تحقق نیست، به مردم توضیح دهند

امام جمعه یزد: اگر وعده‌های دولت قابل تحقق نیست، به مردم توضیح دهند

مهر نوشت: امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر نیاز استان یزد به صنایع پاک و کم آبخواه گفت: صنایع نساجی یزد باید احیا شوند و رئیس جمهور نیز در سفر خود به این موضوع توجه نشان دادند.

حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی است که به دعای و نماز باران بپردازیم زیرا کشور ما با کمبود آب مواجه است.

وی بیان کرد: مناسب است که در مناطق مختلف نماز باران خوانده شود و دوشنبه هفته آینده بعد از اینکه مردم مقدمات نماز باران را فراهم کردند، دو رکعت نماز باران در صحرای محمدآباد خواند خواهد شد. مدرسی تاکید کرد: این حرکت به این معنا نیست که اگر دعا کردیم حتما باید باران بیاید البته ما می دانیم که خدای متعال دعوت ها را اجابت می کند و خود فرموده است که دعا کنیم پس وظیفه به عبادت و دعا داریم.

مسئولان در مواردی که وعده‌ها قابل تحقق نیست، برای مردم توضیح دهند

وی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور مردمی به یزد، اظهار داشت: در بازدیدهای سرزده توفیق همراهی ایشان را داشتم، بازدیدهای خوبی صورت گرفت و دو سه نکته قابل طرح است و مردم ما انتظار دارند که وعده های داده شده تا آنجا که ممکن است محقق شود و اگر گاهی این وعده ها قابل تحقق نیست، مسئولان مربوطه به مردم توضیح داده و جریان های کاری را مطرح کنند.

مدرسی تاکید کرد: یکی از انتظارات شاخص و به حق مردم کنترل گرانی هاست و پایین آوردن قیمت ها و یکی از راه ها این است که برای کنترل این وضعیت دولت ابتدا از خودش شروع کند برای کنترل قیمت ها و نگذارد که حامل های انرژی و آنچه که در اختیار دولت است را اجازه گران شدن ندهند.وی تاکید کرد: افزایش قیمت گاز، برق، نفت، بنزین و امثال این ها موجب می شود فرآورده ها و جریان های خدماتی وابسته به این ها که کم هم نیستند، گران شود.

مدرسی اظهار داشت: ما در عرضه خدمت رسانی باید آنچه را که با فرهنگ خودمان سازگاری دارد، مورد توجه قرار دهیم و فرهنگ اصیل یزدی ها با نساجی، پارچه بافی و این قبیل صنایع بوده و یکی از صنعت های پاک، ظریف و معنادار، مفید و کم آبخواه و بدون آلایندگی صنعت نساجی است.

21231

پست بعدی

خطیب جمعه همدان: گرانی‌های امروز با تحلیل های اقتصاد و قواعد ارزی سازگار نیست

ج دسامبر 17 , 2021
ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به گرانی‌های اخیر در بازار گفت: برخی کالاها که تولید داخل است و گرانی‌هایی که امروز شاهدیم با تحلیل‌های اقتصادی و قواعد ارزی و بازاری ما سازگار نیست. حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000