افزایش آسانسوری قیمت‌ها در بازار خودرو / تیبا و ساینا 7 میلیون تومان گران شدند

افزایش آسانسوری قیمت‌ها در بازار خودرو / تیبا و ساینا 7 میلیون تومان گران شدند

جهش قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته تشدید شده است و در این بین خودروهای تیبا و ساینا در این مدت بین ۷ تا ۸ میلیون تومان گران شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افزایش دستوری قیمت ها در بازار خودرو و انتشار لایحه بودجه ۱۴۰۱ شدت افزایش قیمت ها در بازار خودرو را بیشتر کرد به طوری که در بین خودروهای به نسبت ارزان قیمت بازار خودرو تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۱۷۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۷ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای ساینا نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که ساینا دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۸ میلیون تومان گران شده است و امروز ۱۹۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر امده است:

افزایش آسانسوری قیمت‌ها در بازار خودرو / تیبا و ساینا 7 میلیون تومان گران شدند

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

«بی‌همه چیز»، برنده ۵ سیمرغِ جشنواره فجر، روی پرده می‌آید

ی دسامبر 12 , 2021
فیلمِ «بی‌همه چیز» با کارگردانی محسن قرایی، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و بازی پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، باران کوثری و ..، که در سی و نهمین جشنواره فجر، پنج سیمرغ بلورین ربود، از این هفته روی پرده سینماها می‌آید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه فیلم تازه، از چهارشنبه این هفته (۲۴ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000