فریبا متخصص، بازیگر سریال «موج اول»: دوباره زاده شوم، پرستار خواهم شد

فریبا متخصص، بازیگر سریال «موج اول»: دوباره زاده شوم، پرستار خواهم شد

فریبا متخصص که این روزها، سریالِ «موج اول» را روی آنتن شبکه سه سیما دارد و در آن، نقش یک پرستار را بازی می‌کند، می‌گوید از بچگی عاشق این شغل بوده و پرستار این سریال را هم از یک شخصیت واقعی الهام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «موج اول» به کارگردانی امیرسجاد حسینی، با موضوع همه‌گیری کرونا، از یک هفته پیش از شبکه سه سیما در حال پخش است.

فریبا متخصص که یکی از بازیگران این سریال است و در نقش یک پرستار بازی می‌کند، با حضور در یک برنامه رادیویی، از تجربه کار در «موج اول» گفت.

او در این‌باره گفت: «در این سریال که مربوط به شرایط کرونایی کشور است، در نقش خانم حمیدی، سرپرستار بیمارستان را بازی می‌کنم. من عاشق پرستاری هستم و اگر دوباره متولد می‌شدم، حتماً پرستار می‌شدم.»

متخصص افزود: «امیدوارم با بازی دراین سریال، بتوانم قطره‌ای از دریای زحمات پرستاران و کادر درمان را که در دو سال گذشته جان بر کف به مردم خدمت کردند، به تصویر کشیده باشم.»

او درباره درآوردن نقش خانم حمیدی، سرپرستار بیمارستان، در این سریال توضیح داد: «من در بچگی این شخصیت را به صورت واقعی در بیمارستانی در اهواز دیده بودم. یک خانم ارمنی، سوپروایزر بیمارستان در اهواز بود و شخصیت او در بیمارستان دقیقاً مثل کاراکتر من در این سریال بود؛ فردی کاملاً جدی و مهربان، و من از او برای بازی‌ام الهام گرفتم.»

فریبا متخصص، بازیگر سریال «موج اول»: دوباره زاده شوم، پرستار خواهم شد

۵۷۵۷

پست بعدی

توصیه اقتصادی فرمانده هوافضای سپاه به دولت

ی دسامبر 12 , 2021
فرمانده نیروی هوافضای سپاه، بهترین راه مدیریت حال حاضر کشور را جلوگیری از اتلاف منابع دانست و گفت: موثرترین کاری که دولت در برهه کنونی می‌تواند انجام دهد «راه اندازی نهضت مقابله با اتلاف منابع» است که ۴۰ تا ۵۰ درصد منابع را ظرف چند سال بازمی‌گرداند. به گزارش خبرآنلاین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000