راهپیمایی خودرویی و موتوری توسط مرزنشینان اروندکنار، چوئبده و مینوشهر

راهپیمایی خودرویی و موتوری توسط مرزنشینان اروندکنار، چوئبده و مینوشهر

همزمان با سراسر کشور به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مرزنشینان شهرهای اروندکنار، چوئبده و مینوشهر از توابع شهرستان های آبادان و خرمشهر به صورت خودرویی و موتوری راهپیمایی 22 بهمن ماه را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز (جمعه 22 بهمن ماه) همزمان با سراسر کشور مرزنشینان شهرهای اروندکنار، چوئبده و مینوشهر از توابع شهرستان های آبادان و خرمشهر همانند همیشه این بار هم به صحنه آمدند و با تجدید میثاقی دوباره با امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب را رقم زدند.

اروند نشینان امروز هم با خانواده در راهپیمایی 22 ماه حضور یافتند و با تزئین خودروها و موتورهای خود به پرچم جمهوری اسللامی ایران و پوسترهای از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و رهبر انقلاب با شعار های بهار آزادی ما بهمن ماه است، بهمن روز نجات ملت و میهن است، مرگ بر آمریکا و اسرائیل بر حفظ ارزش های انقلاب و ادامه راه شهدای والا مقام تاکید کردند.

این آئین برای دومین سال است که به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود.

48

پست بعدی

ببینید | سجده حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از شنیدن خبر پیروزی انقلاب اسلامی

ج فوریه 11 , 2022
ویدیویی از خاطره سجده حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از شنیدن خبر پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ را ببینید.منبع:خبرگزاری مهر دریافت 4 MB 266 262

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000