مرد جوان مقاومت کرد؛ زورگیرها هنگام ربودن گردنبندش، او را با چاقو کشتند

مرد جوان مقاومت کرد؛ زورگیرها هنگام ربودن گردنبندش، او را با چاقو کشتند

ایران نوشت: مدتی قبل به‌دنبال اعلام یک فقره زورگیری در یکی از خیابان‌های اندیشه خیلی زود گشت کلانتری در محل حضور یافت و با پیکر خونین مردی 45 ساله روبه‌رو شدند.

مأموران کلانتری در نخستین تحقیقات دریافتند چهار سارق زورگیر با دو دستگاه موتورسیکلت هنگامی که مرد جوان در حال پیاده شدن از خودرواش بوده به طرف او رفته و گردنبند طلای او را می‌قاپند. مرد جوان نیز به تعقیب سارقان پرداخت اما یکی از آنها با ضربه‌های چاقو وی را مجروح کرد و از محل گریختند که مرد مالباخته در اثر شدت جراحت در بیمارستان فوت کرد.

با شروع تحقیقات پلیسی سرانجام هفته گذشته سه نفر از متهمان که حدود 25 سال دارند، شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند و متهم اصلی در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

23302

پست بعدی

پاسخی به گفت وگوی اخیر مدیرعامل خانه موسیقی با برنامه ارغنون

ی دسامبر 12 , 2021
پنج‌شنبه گذشته آقای حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی و مدیر روابط عمومی این نهاد رو به فترت، به دعوت برنامه‌ی‌ موسیقی‌محور ارغنون، به مدیریت دوست موزیسینمان،‌ آقای رضا مهدوی نکاتی را در پاسخ به برخی انتقادات مطرح کردند. آقای مهدوی هفته قبل از آن، از سه تن از منتقدان خانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000