گنده‌لاتی که کافه‌های تهران را به‌هم می‌ریخت در کیش گیر افتاد

گنده‌لاتی که کافه‌های تهران را به‌هم می‌ریخت در کیش گیر افتاد

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری گنده لات تهران در جزیره کیش خبر داد.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت در رستورانی در حوالی جنوب غرب تهران توسط یکی از اراذل و اوباش سطح دار پایتخت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تکمیلی در این خصوص مشخص شد این فرد شرور که از اراذل اواباش سطح دار پایتخت بوده و دارای سوابق متعددی همچون شرارت، فروش مواد مخدر، استفاده از سلاح سرد و گرم و … است و پس از یک نزاع خونین با چند نفر از اراذل و اوباش در رستورانی حوالی جنوب غرب تهران متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با هوشیاری فراوان و انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفا وی را در جزیره کیش شناسایی و با اخذ نیابت قضایی صبح روز سیزدهم تیرماه این فرد را به همراه همدستش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد گفت: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

47231

پست بعدی

شادی کرم‌رودی از تجربه همکاری‌اش با رامبد جوان در سریال «مردم معمولی» می‌گوید

س جولای 6 , 2021
ایلنا نوشت: شادی کرم‌رودی بازیگر «ماهی و گربه»، «دارکوب» و «ابلق» که این روزها در «مردم معمولی» به ایفای نقش پرداخته است، نقش‌های کاملا متفاوتی در آثار مختلف بازی کرده است. او درباره چالش‌های سیت‌کام در ایران می‌گوید: «سیت‌کام در فضای سریال‌های ایرانی خیلی سابقه ندارد و در چند قسمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000