گزارش اینستاگرامی وزیر امور خارجه از دیدار اخیرش با تعدادی از مراجع تقلید در قم

گزارش اینستاگرامی وزیر امور خارجه از دیدار اخیرش با تعدادی از مراجع تقلید در قم

شفقنا نوشت: وزیر امور خارجه کشورمان که روز گذشته به قم سفر کرده بود ، در صفحه اینستاگرام خود گزارشی از این سفر و دیدارش با تعدادی از مراجع تقلید منتشر کرد .

حسین امیرعبداللهیان در این ارتباط نوشت : «توفیق یافتم که ضمن تشرف به حرم حضرت معصومه(س) به دیدار مراجع عظام تقلید حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، نوری همدانی و سبحانی بروم و از محضر پربرکت ایشان بالاخص رهنمودها و دعای خیرشان برای خود و همکارانم بهره‌مند گردم.

گزارش اینستاگرامی وزیر امور خارجه از دیدار اخیرش با تعدادی از مراجع تقلید در قم

تاکید همه این بزرگان بر تلاش برای استیفای حقوق ملت شریف ایران و حفظ عزت و کرامت کشور عزیزمان در همه تلاش های دیپلماتیک بود اما آنچه بیشتر از همه در بیانات برجسته‌تر می‌نمود توکل به خداوند متعال ، توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و جایگاه «مردم» به عنوان عمود دین و نقطه اتکای مسئولان در مذاکرات و تعاملات بین‌المللی بود.

مردم ما در برهه‌های مختلف نشان داده‌اند که هم قوت قلب و هم عامل اساسی در حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند و این کارنامه درخشان احساس مسئولیت و تعهد نسبت به حقوق آنها را دوچندان می‌کند.»

217

پست بعدی

واردات واکسن از ۱۵۰ میلیون دز فراتر رفت

ج دسامبر 10 , 2021
با ورود دو محموله جدید واکسن کرونا، تعداد واکسن‌های وارداتی کرونا از مرز ۱۵۰ میلیون دُز گذشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وبدا،محموله‌های هشتاد و پنجم و هشتاد و ششم واکسن کرونا شب گذشته وارد کشور شد که شامل ۱۳۱ هزار دُز واکسن آسترازنکا ساخت آلمان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000