شما نظر بدهید/ با طرح سهمیه‌بندی کالاهای اساسی موافقید؟

شما نظر بدهید/ با طرح سهمیه‌بندی کالاهای اساسی موافقید؟

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است: دولت به جای افزایش غیرواقعی حقوق، قدرت خرید مردم را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بودجه سال ۱۴۰۱ در حالی تدوین می‌شود که ایران درگیر تورمی بالاتر از ۴۴ درصد است . مسعود میرکاظمی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه اما از تصمیم دولت برای عدم افزایش غیرواقعی حقوق سخن گفته و تاکید کرده است: این روش بهتر از آن است که ۲۰ درصد حقوق را بالا بردند و ۳۰ درصد بر تورم کشور افزودند.

گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد دو گزینه تخصیص کارت اعتباری به اشخاص و تعیین سهمیه برای کالاهای اساسی و همچنین پرداخت یارانه ۱۱۰ هزار تومانی به پنج دهم درآمدی پایین در دستور کار است.

سئوال مهم اینجاست؛ به نظر شما سهمیه‌بندی کالاهای اساسی از طریق کارت اعتباری می‌تواند زمینه را برای افزایش قدرت خرید مردم در شرایط فعلی فراهم نماید؟

شما کاربران خبرآنلاین می‌توانید دیدگاه خود را در بخش نظرات اعلام کنید.

۲۲۳۲۲۳

پست بعدی

محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی کرونا گرفت

د نوامبر 29 , 2021
تسنیم نوشت: سعید الهی فعال و کارشناس فرهنگی از ابتلای محمد خزاعی به کرونا خبر داد. محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرونا مبتلا شد. سعید الهی فعال و کارشناس فرهنگی با انتشار پستی در حساب توییتری خود از ابتلای خزاعی به ویروس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000