خبر کیهان در باره مذاکرات وین: توافقی صورت نمی گیرد، منتظر سال آینده میلادی باشیم

خبر کیهان در باره مذاکرات وین: توافقی صورت نمی گیرد، منتظر سال آینده میلادی باشیم

کیهان نوشت:با توجه به مواضع آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به نظر می‌رسد دور سختی از مذاکرات در وین در پیش است و در سال ۲۰۲۱ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و همه چشم‌ها به سال ۲۰۲۲ دوخته شده‌، درحالی‌که برجامی که به دنبال احیای آن هستند، یک سال تا زمان نخستین بند غروبش یعنی پایان محدودیت‌های موشکی در قطعنامه ۲۲۳۱ باقی مانده است.

لذا از یک‌سو هارولد هیمن تحلیلگر فرانسوی اذعان می‌کند «اروپایی‌ها موضع تندی گرفتند اما برخلاف گذشته مشکل این است که ایران نیز از حالت انفعال خارج و مواضع خود را تثبیت کرده و این شبیه بازی پوکر است که روند بازی بر وفق مراد اروپایی‌ها نیست»! از سوی دیگر وزیر امور خارجه ایران نیز هشدار داده که «اقدامات و اظهارات التهاب‌آفرین» ممکن است «تلاش‌های موجود را به خطر ‌اندازد»

23302

پست بعدی

روزنامه جمهوری اسلامی: اینکه با مرم اصفهان برخورد شود و سپس وارونه جلوه می دهند رفتار صادقانه نیست

ش نوامبر 27 , 2021
جمهوری اسلامی نوشت:در حوادث دو روز اخیر اصفهان، نه برخوردی که با کشاورزان شد قابل قبول است و نه کاری که عده‌ای با شکستن لوله آب در مسیر یزد انجام داده‌اند. این نوع اقدامات نه‌تنها مشکل را حل نمی‌کنند بلکه اوضاع را پیچیده‌تر کرده و گره کار را کورتر می‌کنند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000