جنجالی شدن اکران پرفروش‌ترین فیلم چینی تاریخ در مالزی!

جنجالی شدن اکران پرفروش‌ترین فیلم چینی تاریخ در مالزی!

مالزی جلوی اکران پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین را گرفت و اجازه نداد «نبرد دریاچه چانگ‌جین» در این کشور روی پرده رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مقامات مالزی به دلیل تبلیغ عیان کمونیسم به فیلم «نبرد دریاچه چانگ‌جین» اجازه اکران ندادند. تبلیغ کمونیسم در مالزی ممنوع است.

کمپانی مگافیلم که کار اکران فیلم در مالزی را برعهده گرفته است، با اظهار تاسف از این رویداد اعلام کرد که دوباره فیلم را برای تجدیدنظر به اداره سانسور فیلم مالزی ارائه خواهد کرد.

فروش «نبرد دریاچه ‌چانگ‌جین» فقط در سینماهای چین به بیش از ۸۹۰ میلیون دلار رسیده است و با این رقم علاوه بر ایستادن در جایگاه پرفروش‌ترین فیلم جهان سینما در سال ۲۰۲۱، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین را نیز به دست آورده است.

شرکت اکران فیلم در مالزی ادعای تبلیغ کمونیسم در فیلم را رد کرده است و این تصمیم را برای کسانی که مشتاق تماشای فیلم هستند، ناعادلانه توصیف کرد.

این فیلم سه ساعته داستان نبردی واقعی به همین نام در دوران جنگ کره را روایت می‌کند.

منبع: ورایتی

۵۸۵۸

پست بعدی

تصادف ۱۱۸ اتوبوس در جاده‌های کشور/ حوادث ترافیکی رشد داشته است

پ نوامبر 25 , 2021
سمنان- رئیس سازمان اورژانس کشور بابیان اینکه ۱۱۸ اتوبوس طی سال جاری دچار سانحه جاده‌ای شدند، گفت: تصادفات اتوبوس ۶۲ درصد در کشور رشد داشته است به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر غروب پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه اورژانس هوایی سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000