۸ فوتی در کلانشهر اصفهان به علت گازگرفتگی

۸ فوتی در کلانشهر اصفهان به علت گازگرفتگی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون سازمان آتش نشانی در ۷ ماموریت، به ۹ نفر که دچار گازگرفتگی شدند امدادرسانی کرد که ۸ نفر از آنها فوت شدند.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به حادثه گازگرفتگی کهدر اصفهان اظهار داشت: اولین گزارش در این خصوص ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه شب گذشته به ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی ادامه داد: در این حادثه که در خیابان باغ مشهد رخ داده بود جوان ۱۸ ساله بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فوتی این حادثه تبعه افغان بوده است، تصریح کرد: برای امدادرسانی به این حادثه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره پنج به محل اعزام شدند.

وی همچنین از دومین حادثه منجر به فوت شهروندی دیگر در اثر گازگرفتگی خبرداد و گفت: این حادثه نیز در ساعت ۲۳ و ۶ دقیقه شب گذشته به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

کاوه آهنگران اضافه کرد: این حادثه در خیابان سروش اتفاق افتاده و توسط شهروندان به آتش نشانی اعلام شده است.

مرگ مرد ۴۰ ساله بر اثر گازگرفتگی

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه نیز نیروهای امدادی از ایستگاه شماره چهار به محل حادثه اعزام شدند، گفت: متأسفانه پس از ورود به منزل اعلام شده نیز با جسد مرد ۴۰ ساله که به تائید اورژانس بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده بود روبه‌رو شدیم.

فوت ۸ نفر در کلانشهر اصفهان به علت گازگرفتگی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون سازمان آتش نشانی در ۷ ماموریت، به ۹ نفر که دچار گازگرفتگی شدند امدادرسانی کرد که ۸ نفر از آنها فوت شدند که ۷ نفر آقا و یک نفر خانم بوده است.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای رعایت نکات ایمنی مربوط به وسایل گرمایشی بیان کرد: متاسفانه عامل اصلی بروز حادثه گازگرفتگی غفلت از به کارگیری وسایل گرمایشی است. نیاز است که شهروندان از اتصالات لوله های بخاری مطمئن شوند.

کاوه گفت:همیشه محل درزی برای جابه جایی هوا در نظر بگیرید. از لوله های اچ استفاده کنید و دقت منیدمه طول شلنگ بیشتر از یک و نیم متر نباشد. از به کاربردن بخاری های بدون دودکش در فضا اجتناب کنید.

48

پست بعدی

علی‌اکبر صادقی، در حال بریدن کیک تولد ۸۴ سالگی خود/ عکس

س نوامبر 23 , 2021
علی‌اکبر صادقی در آیین بزرگداشت و زادروز ۸۴ سالگی خود که دیشب (دوشنبه یکم آذر) در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، گفت: «عاشق ایران هستم و خواب کودکانی را نقاشی می‌کنم که پدران‌شان در راه آزادی ایران شهید شده‌اند.» به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارصد و هفتاد و یکمین برنامه سینماتکِ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000