پیام سردار پاکپور در پی شناسایی پیکر شهید محمدرضا شفیعی

پیام سردار پاکپور در پی شناسایی پیکر شهید محمدرضا شفیعی

فارس نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی شناسایی پیکر شهید محمدرضا شفیعی را تبریک و تسلیت گفت.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، شهادت پر افتخار تازه شناسایی شده شهید محمدرضا شفیعی را به خانواده‌های معظّم و همرزمان شهید تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه به شرح زیر است:

« هر ملّتی که متّکی به شهادت شد، یعنی شهادت را بلد بود و هنر شهادت را یاد گرفت، این ملّت برای همیشه سربلند است، شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، از جمله عزیزترین شهدای طول تاریخند.» فرمانده معظّم کلّ قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی)

افتخار پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) این است که با بینش توحیدی و پیروی آگاهانه از سیره و تعالیم الهی پیشوایان خود، توفیق تربیت و تقدیم انسان‌هایی متعالی رابه جامعه بشری کسب نموده‌اند که مایه مباهات بر ملائکة اللّه می‌باشند.

پدران و مادران خداجویی که در دامن پرمهر خود فرزندانی را پرورش داده وبه ثمر رسانده‌اند که در مسیر تعالی اسلام و برای دفاع از حق و مقابله با ظلم و باطل، سرمایه گرانسنگ جان خود را در راه ارزش‌های الهی فدا کردند. همانانی که در پیمان مقدّس خود صبور و ثابت قدم ماندند و از خون پاک شهیدان گمنام خود حراست و پاسداری نموده، راه او را ادامه دادند و همچون پدر و مادر عزیز شهید بزرگوار، محمّدرضا شفیعی سال‌ها در فراق عزیز سفر کرده خود امیدوارانه چشم به راه دوختند و در این انتظار بی‌پایان سرفراز از یک عمر بندگی و استقامت با امید به رحمت واسعه الهی و ملاقات فرزند شهیدشان در سرای جاویدان، دعوت حق را لبیک گفته، همچون پارۀ تنشان خود به کاروان عند ربهم یرزقون پیوستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مخلصانه شهید محمّدرضا شفیعی از درگاه خداوند متعال برای پدر و مادر بزرگوار آن شهید عزیز، علوّ درجات اخروی و رحمت واسعه الهی و برای برادران و خواهران و سایر بستگان محترم ایشان، سلامتی، صبر و پاداش الهی و برای همه مشتاقان، توفیق پیمودن سیره نورانی شهیدان را مسئلت نموده، از همه شما بزرگواران درخواست می‌نمایم که دعا کنید خداوند به این بنده ناچیز خود نیزلیاقت و توفیق نیل به فیض عظمای شهادت را روزی فرماید.

23219

پست بعدی

اثربخشی بلندمدت واکسن فایزر برای نوجوانان

د نوامبر 22 , 2021
ایسنا نوشت: داده های مربوط به آزمایش واکسن فایزر حاکی از اثربخشی بلندمدت آن روی نوجوانان است. شرکت داروسازی فایزر اعلام کرد: بر اساس تحقیقات انجام گرفته روی نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ ساله، واکسن کووید-۱۹ ساخت این شرکت می تواند مصونیت طولانی مدت در برابر کروناویروس در این رده سنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000