پیام تسلیت محسنی اژه‌ای در پی درگذشت مجتهد شبستری

پیام تسلیت محسنی اژه‌ای در پی درگذشت مجتهد شبستری

ایسنا نوشت: رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجعون

خبر اندوهبار درگذشت عالم بصیر و مجاهد و سیاست‌مدار اخلاقمدار، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و از چهره‌های شاخص جامعه روحانیت مبارز، موجب تأثر و تألم خاطر همراهان‌ و دوستداران انقلاب اسلامی شد.

اینجانب رحلت این عالم جلیل القدر را به خانواده محترم و صاحبان عزا و مردم متدین و غیور آذربایجان شرقی، تسلیت گفته و برای آن مرحوم، رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر واجر مسألت دارم.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

روایت شبنم قلی‌خانی از سریال‌های زندگی‌نامه‌ای

پ نوامبر 18 , 2021
امشب در «سریالیست» پدرام کریمی میزبان دو بازیگر سریال «صبح آخرین روز» است و شبنم قلی‌خانی نیز در برنامه پرونده سریال‌های زندگی‌نامه شخصیت‌های ایرانی را باز می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سپیده خداوردی و کاوه خداشناس بازیگران سریال «صبح آخرین روز» مهمانان اولین بخش از «سریالیست» هستند. مجموعه تلویزیونی «صبح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000