نایب رییس مجلس وارد یزد شد/نظارت میدانی بر پروژه های عمرانی تفت و میبد در دستور کار نیکزاد

نایب رییس مجلس وارد یزد شد/نظارت میدانی بر پروژه های عمرانی تفت و میبد در دستور کار نیکزاد

ایلنا نوشت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی که به استان یزد سفر کرده، به منظور نظارت میدانی از پروژه های عمرانی تفت و میبد دقایقی قبل وارد فرودگاه یزد شد.

علی نیکزاد ثمرین در جریان سفر یک روزه خود به استان یزد، به منظور نظارت میدانی از طرح ها و پروژه های عمرانی تفت و میبد، صبح امروز (پنجشنبه ۲۷ آبان ماه) وارد فرودگاه یزد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه یزد مورد استقبال استاندار یزد، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس و مسئولان اجرایی این استان قرار گرفت.

هدف از این سفر که به دعوت نماینده تفت و میبد در مجلس صورت گرفته، نظارت میدانی و بازدید از طرح های عمران شهری و روستایی تفت و میبد و پیشبرد این پروژه ها است.

گفتنی است در این سفر، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس، سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس و تعدادی از معاونین ارشد وزارت خانه ها، نایب رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می کنند.

23219

پست بعدی

مردی که ۲۰ سال با یک کرم نواری در مغزش زندگی کرد

پ نوامبر 18 , 2021
ایسنا نوشت: مغز مردی که با تشنج شدید به بیمارستان منتقل شده بود حامل یک مهمان ناخوانده بود. مردی ۳۸ ساله که دچار تشنج شدید شده بود به بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون منتقل شد. او که شرایط سلامتی خوبی داشت و سابقه علائم مرتبط نداشت بار دیگر در بیمارستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000