پیام تبریک سخنگوی شورای نگهبان به بهادری جهرمی

پیام تبریک سخنگوی شورای نگهبان به بهادری جهرمی

ایرنا نوشت: سخنگوی شورای نگهبان با تبریک انتصاب علی بهادری جهرمی به عنوان سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت، نوشت: یقینا دانش، تجربه و سوابق جنابعالی، منشا خدمات به ایران اسلامی خواهد بود.

هادی طحان نظیف با تبریک انتصاب علی بهادری جهرمی به عنوان سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت، در پیامی نوشت: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسوولیت الهی و امانتی است که باید در راستای اهداف الهی و خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی بی وقفه کوشید و شکرگزار این توفیق خدمت بود.

عضو حقوقدانان شورای نگهبان افزود: یقینا دانش، تجربه و سوابق جنابعالی، منشا خدمات به ایران اسلامی و توفیقات روزافزون دولت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

طحان نظیف یادآور شد: از درگاه خداوند سبحان، عزت و سربلندی توام با توفیقات جنابعالی در ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و خدمت صادقانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم.

23219

پست بعدی

هشدار وزیر کشور به واکسن نزده‌ها / کسانی که ۲ دُز نزده باشند دچار مشکل می‌شوند

س نوامبر 16 , 2021
ایرنا نوشت: فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت افرادی که ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند پس از اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا دچار مشکل می‌شوند و باید تست‌های پی‌سی ‌آر منفی ارائه کنند. احمد وحیدی پس از نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000