نماینده مجلس: ۹۵ درصد مراجعات مردمی درباره اشتغال و معیشت است / چرا مانع صدور مجوز صادرات می‌شویم؟

نماینده مجلس: ۹۵ درصد مراجعات مردمی درباره اشتغال و معیشت است / چرا مانع صدور مجوز صادرات می‌شویم؟

ایسنانوشت: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی کشور، گفت: ۹۵ درصد مراجعات مردمی به نمایندگان درباره بحث اشتغال و معیشت است.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در تذکر آئین‌نامه‌ای جلسه علنی امروز گفت: هنگامی که آقای مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش کمیسیون را قرائت می‌کرد متاسفانه شاهد بی نظمی در صحن بودیم. این در حالیست که امروزه مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند و این گزارش هم در این حوزه امر حائز اهمیتی است.

وی افزود: ۹۰ درصد مراجعات به نمایندگان در سراسر کشور ابتدا در خصوص اشتغال و دوم در خصوص مباحث اقتصادی است. متاسفانه در حوزه انتخابیه اینجانب توتون روی دست توتون‌کاران مانده و وزارت صمت هم مجوز صادرات نمی‌دهد. این در حالیست که امسال از سوی رهبری انقلاب سال مانع زدایی و حمایت از تولید عنوان گرفته، ۹۰ درصد اقتصاد استان‌های شمالی کشاورزی است و مقداری زیادی از توتون کشور در اینجا تولید می‌شود. چرا مانع صدور مجوز صادرات می‌شویم؟

23215

پست بعدی

در حراجی ساتبیز، گل‌های صد تومانی سرخ، به قیمت ۵۸.۹ میلیون دلار فروخته شد

س نوامبر 16 , 2021
ایسنا نوشت: در حراجی ساتبیز، یکی از تابلوهای نقاشی روتکو، نقاش مشهور آثار انتزاعی، به یکی از گران‌ترین آثار این هنرمند تبدیل شد. همچنین تابلو نقاشی «بدون عنوان» متعلق به سال ۲۰۰۷ که توسط سای تومبلی، هنرمند آمریکایی خلق شده است و گل‌های صد تومانی سرخ انتزاعی را به تصویر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000