سید ابراهیم رئیسی ابلاغیه جدید صادر کرد

سید ابراهیم رئیسی ابلاغیه جدید صادر کرد

رئیس‌جمهور در نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را برای اجرا ابلاغ نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را برای اجرا به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

رئیسی ابلاغیه جدید صادر کرد

رئیس‌جمهور، امروز دوشنبه در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ابلاغ کرد.

این قانون در جلسه مورخ بیست و چهارم مهرماه یکهزار و چهارصد کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی تصویب و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت ۷ سال، به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

پست بعدی

ببینید | جزئیاتی جدید و غرورآفرین از پرواز بالگرد ایرانی بر فراز ناو آمریکایی

د نوامبر 15 , 2021
خلبان بالگرد ایران، درباره پروازش بر روی ناو آمریکایی صحبت کرد و گفت: این ناو همراه با تجهیزات نظامی، در سکوت در حال ورود به آب‌های کشور ما بود که با دیدن بالگرد، مسیرش را تغییر داد. منبع: سیمانیوز دریافت 7 MB 261 262

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000