تذکر یک نماینده به ابراهیم رییسی/ دولت برنامه عملی ارائه کند

تذکر یک نماینده به ابراهیم رییسی/ دولت برنامه عملی ارائه کند

ایسنا نوشت: نماینده مردم گرگان و آق قلا در تذکری خواستار ارائه برنامه عملی دولت برای پایان بخشیدن به وضعیت رنج آور و تقویت سرمایه اجتماعی با توجه به وضعیت نابسامان قیمت ها و نارضایتی مردم شد.

غلامرضا منتظری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: با توجه به وضعیت نابسامان و لجام گسیخته قیمت ها و سیر صعودی نارضایتی مردم، شایسته است بر اساس اصل عدالت محوری، برنامه عملی دولت برای پایان بخشیدن به این وضعیت رنج آور و تقویت سرمایه اجتماعی ارائه شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: افزایش بی رویه قیمت برق، نارضایتی گسترده ای را ایجاد کرده، لذا انتظار است برنامه کوتاه مدت و بلند مدت وزارتخانه مذکور و دولت را در این عرصه شاهد باشیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: انتظار می رود سند ملی گردشگری برای ساماندهی عرصه گردشگری کشور هر چه سریع تر ارائه شود.

23219

پست بعدی

کاهش نرخ بلیت هواپیما در دستور کار

ی نوامبر 14 , 2021
وزیر راه و شهرسازی از جلسه مشترک با ایرلاین‌ها در محل سازمان هواپیمایی در روز دوشنبه خبر داد و گفت: کاهش سن ناوگان و تلاش برای کاهش نرخ بلیت هواپیما در دستور کار است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رستم قاسمی امروز در حاشیه مراسم معارفه رییس جدید سازمان هواپیمایی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000