افزایش مجروحان حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ به ۳۰ نفر

 افزایش مجروحان حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ به ۳۰ نفر

تسنیم نوشت:رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه تعداد مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ به ۳۰ نفر رسید، گفت: در این حادثه با انسان‌های بی‌رحمی رو به رو هستیم که به کودک دو ساله هم رحم نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه دادستان استان فارس و همچنین تعدادی از قضات، با حضور در بیمارستان نمازی شیراز از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته حرم مطهر شاهچراغ (ع) عیادت کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در عیادت از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در بیمارستان نمازی شیراز گفت: خدمت خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض می کنم. در این حادثه با انسان های بی‌رحمی رو به رو هستیم که به کودک ۲ ساله هم رحم نمی کنند؛ فرد تروریست در این حادثه بی‌هدف اقدام به تیراندازی کرده و تعدادی از مصدومان این حادثه کودک هستند.

‌موسوی با بیان اینکه پرونده توسط مسئولان قضایی استان در حال رسیدگی است و ‌در این حادثه ۳۰ نفر مجروح و ۱۳ نفر شهید شده‌اند، افزود: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه پرونده قضایی تشکیل شد و دادستان مرکز استان و بازپرس های ویژه در محل حاضر شدند و حسب دستور رئیس قوه قضاییه عاملین و افراد دخیل در این حادثه در حال شناسایی هستند و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

ماجرای مدرسه «۲۲ بهمن» اصفهان و بازداشت یک دختر پایه دوازدهم چه بود؟

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| هفته گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر بازداشت یک دختر پایه دوازدهم در مدرسه منتشر شد. گفته می‌شد که این دختر پروانه صالح‌نیا نام دارد و با گزارش مدیر مدرسه بازداشت شده‌است. آمار بازداشتی‌‌های اعتراضات ۱۴۰۱ پراکنده و اغلب غیررسمی است. به تبع آن در مورد آمار دانش‌آموزان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000