افزایش عجیب قیمت سکه/ طلا ۱۶.۷ درصد جهش پیدا کرد

افزایش عجیب قیمت سکه/ طلا ۱۶.۷ درصد جهش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بازار سکه رشد یک میلیون و ۴۸۱ هزار تومان را از نیمه مرداد ۱۴۰۰ تا ۲۱ آبان‌ماه شاهد بودیم.

هر قطعه سکه امامی در نیمه مردادماه ۱۱ میلیون و ۱۴۳ هزار تومان قیمت داشت و ۲۱ آبان‌ماه در بازار باید سکه امامی با قیمت ۱۲ میلیون و ۶۲۴ هزار تومان خریداری می‌شد. در این بازه زمانی سه ماهه، هر قطعه سکه امامی ۱۳.۲ درصدی را تجربه کرده است.

طلا ۱۶.۷ درصد جهید

بازار طلا نیز از نیمه مرداد امسال تا ۲۱ آبان‌ماه از رشد قیمت‌ها بی‌نصیب نمانده است؛ تا جایی که قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در حدود ۱۸۱ هزار تومان گران شده است.

افزایش عجیب قیمت سکه/ طلا ۱۶.۷ درصد جهش پیدا کرد

در نیمه مرداد هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت یک میلیون و ۸۲ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌شد و این در حالی است که این عدد در ۲۱ آبان ماه در بازار یک میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود. هر گرم طلای ۱۸عیار از نیمه مرداد تاکنون جهش ۱۶.۷ درصدی داشته است.

مشروح گزارش درباره وضعیت بازارها در سه ماه گذشته را (ایــنـــجـــــــــــــــــا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

کشورها قبل از مذاکره، رجز می خوانند / باید دید خطوط قرمز تبدیل به خطوط صورتی می شود یا نه

ش نوامبر 13 , 2021
در کلاب هاوس امشب گذشته خبرآنلاین با موضوع"تیم رییسی و آینده برجام؛ ادامه مسیر ظریف یا؟ " صاحب نظران و اساتید حاضران درباره موضوع مهم چشم انداز و مسائل مربوط به مداکرات پیش روی به اظهار نظر پرداختند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعلام شروع مذاکرات هسته ای بار دیگر مورد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000