وزیر کشور: اصل بر تغییر استانداران نیست، اصل شایسته‌سالاری است

وزیر کشور: اصل بر تغییر استانداران نیست، اصل شایسته‌سالاری است

ایرنا نوشت: وزیر کشور با اشاره به علت تاخیر در تغییر استانداران در برخی استان های کشور عنوان کرد که اصل بر تغییر نیست بلکه بر شایسته سالاری است.

احمد وحیدی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز که در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد، افزود: در انتخاب استانداران به دنبال حداکثر تفاهم در هر استان هستیم بدین معنی که تمام نخبگان، موثران و کارآمدن در هر استان نظر شان جمع و به کار گرفته شود.
وی با بیان اینکه این مساله زمان بر خواهد بود، اظهار داشت: نظر دولت و وزارت کشور بر این است که اگر قرار است تغییری صورت بگیرد قرار نیست که کارها تعطیل شود و از سوی دیگر در این تغییرها اصل بر شایسته سالاری است.
وزیر کشور ادامه داد: با این وجود تا زمانی که تغییری صورت می‌گیرد نباید هیچ کاری بر روی زمین بماند و انتظار ما از مدیران و دستگاه های اجرایی این است که منتظر تغییر نباشند بلکه تا لحظات آخر مانند استاندار سابق البرز پای کار باشند.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به اینکه دور جدیدی با روی کار آمدن دولت سیزدهم آغاز شده است، گفت: این دوره با دوره های گذشته یک تفاوت جدی دارد و این تفاوت نیز این است که در این دور مرحله آماده شدن برای گام دوم انقلاب و با هدف پیشرفت هر چه بیشتر کشور است، گامی که تمام مسوولان و خدمتگزاران هیچ چیز برای خودشان نخواهند و تنها به دنبال پیشرفت کشور و رفاه مردم باشند.
وحیدی با بیان اینکه بایستی خود را برای گام های بعدی آماده کنیم، ادامه داد: انقلاب اسلامی مبتی بر یک حرکت مردمی و انقلابی بود که دولت ها بستر ساز حرکت هر چه سریعتر این انقلاب بوده و هستند.

23231

پست بعدی

قالیباف درگذشت یک مداح را تسلیت گفت

ش نوامبر 13 , 2021
ایرنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت رزمنده مخلص، پیرغلام و مداح اهل بیت علیهم‌السلام، ابوالشهید مرحوم حاج بیوک آسایش‌ جاوید را تسلیت گفت. محمدباقر قالیباف در پیامی با ابراز تاسف از درگذشت رزمنده مخلص، پیرغلام و مداح اهل بیت علیهم‌السلام، ابوالشهید مرحوم حاج بیوک آسایش‌ جاوید نوشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000