ناهماهنگی خودروسازان با نیروهای مسلح برای رفع مشکل قطعات خودروهای کف پارکینگ

ناهماهنگی خودروسازان با نیروهای مسلح برای رفع مشکل قطعات خودروهای کف پارکینگ

فارس نوشت:نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت:‌ قرار بود با همکاری وزارت دفاع و نیروهای مسلح برخی قطعات حساس و تحریمی خودروسازان تولید شود اما یکسری ناهماهنگی‌ها باعث افزایش تعداد خودروها در کف پارکینگ‌ها شده است.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس، با اشاره به معطل ماندن تعداد زیادی خودرو در کف پارکینگ‌های ایران خودرو و سایپا اظهار داشت: قطعاً در هفته‌های آینده با رفع کمبود قطعات تعداد خودروهای ناقص در پارکینگ‌ها کاهش می‌یابد.

ناهماهنگی خودروسازان با نیروهای مسلح برای رفع مشکل قطعات خودروهای کف پارکینگ مانده

وی افزود:‌ از سال گذشته قرار بود با همکاری وزارت دفاع و سایر بخش‌های نظامی کشور برخی قطعات حساس و تحریمی خودروسازان تولید شود اما یکسری ناهماهنگی‌ها باعث افزایش تعداد خودروها در کف پارکینگ‌ها شده است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: متأسفانه عدم همراهی برخی مجموعه‌های درون ایران خودرو و سایپا با بخش‌های مختلف نیروهای مسلح که به دنبال کمک به آنها بودند شاهد افزایش خودروهای معطل مانده در پارکینگ‌ها شدیم اما قطعاً تا دو آینده انباشت غیرمتعارف کف پارکینگ‌های ایران خودرو و سایپا رفع خواهد شد.

حسینی‌کیا درباره احتمال واردات خودرو در سال آینده گفت: فشار کمیسیون صنایع باعث شد که خودروسازان ناچار به افزایش تولید و افزایش کیفیت شده و خواهد شد و با توجه به اینکه این موضوع در کمیسیون صنایع به تصویب رسیده است به زودی تعیین و تکلیف آن در صحن علنی مجلس مشخص خواهد شد.

23216

پست بعدی

توصیه ایران خودرو به خریداران خودرو: مشتریان برای خرید از بازار عجله نکنند

چ نوامبر 10 , 2021
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: طبق تصمیم وزارت صمت، از هفته آینده تیراژ تولید روزانه ایران خودرو به بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خواهد رسید که نسبت به برنامه مصوب، روزانه ۲۰ درصد افزایش تیراژ خواهیم داشت. به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، فرشاد مقیمی، با اشاره به نتایج اصلاح قیمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000