انتقاد شدید از افزایش ساعتی قیمت بلیت هواپیما/ نظارت سازمان هواپیمایی کشور کجاست؟

انتقاد شدید از افزایش ساعتی قیمت بلیت هواپیما/ نظارت سازمان هواپیمایی کشور کجاست؟

فارس نوشت: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اینکه قیمت‌های بلیت هواپیما به صورت خلق‌الساعه افزایش یابد پذیرفتنی نیست در حالی که سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی متولی برخورد با اقدامات غیرقانونی ایرلاین‌ها هستند.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما و عدم نظارت دستگاه‌های متولی در این باره اظهار داشت: اینکه قیمت‌های بلیت هواپیما به صورت خلق‌الساعه افزایش یابد پذیرفتنی نیست این در حالی است که سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی متولی برخورد با اقدامات غیرقانونی ایرلاین‌ها هستند.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی باید سریعاً دستور نظارت بر قیمت‌های بلیت هواپیما را صادر کند. این در حالی است که قیمت خرید بلیت هواپیما در برخی روزها و ساعت‌ها ممکن است متغیر باشد.

افزایش قیمت بلیت‌ها در فقدان نظارت سازمان هواپیمایی/ وزارت راه مانع بی قانونی ایرلاین‌ها شود

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: مشخص نیست ایرلاین‌ها به چه دلیلی و بی‌ضابطه با قیمت‌ بلیت‌ها بازی می‌کنند؛ نظارت سازمان هواپیمایی کشور بر این موضوع کجا است.

موسوی گفت: افزایش ساعتی قیمت بلیت هواپیما به هیچ وضع به صلاح کشور نیست و نمی‌توانیم شاهد بی‌انضباطی ایرلاین‌ها و عدم نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه باشیم.

وی ادامه داد: عدم تعادل و توازن قیمت بلیت هواپیما نشان‌دهنده رانتخواری تعدادی از ایرلاین‌ها است که وزیر راه و شهرسازی می‌تواند با دستوری انقلابی و جهادی مانع از این کار شده و از سازمان هواپیمایی کشوری بخواهد نظارت خود را بر این موضوع جدی‌تر کند.

217

پست بعدی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: چرا قزل آلا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان شده؟

ش نوامبر 6 , 2021
فارس نوشت: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه متأسفانه دلالان در بازار ماهی به سود هنگفتی رسیده‌اند گفت: میزان تولید ماهی بیش از نیاز داخلی بوده و پیش‌تر مشکل صادرات داشتیم و مشخص نیست چرا قیمت قزل‌آلا به ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. علیرضا نظری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000