دست رد سعید جلیلی به پیشنهاد ابراهیم رئیسی

دست رد سعید جلیلی به پیشنهاد ابراهیم رئیسی

عصر ما مدعی شد که رئیس جمهور جایگاه مشاورراهبردی ریاست جمهوری را برای جلیلی در نظر گفته است؛ اما او آن را نپذیرفته است.

از وقتی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور شد گمانه‌زنی درباره پستی که به سعید جلیلی می‌دهد، شروع شد. بالاخره او هم از جمله رقبای انتخاباتی رئیسی بود که با انصراف خود مسیر پاستور را برایش هموارتر کرد.

بعد از گذشت ماه‌ها اما دیدیم که جلیلی در هیچ کدام از جایگاه‌هایی که تصور می‌شد یعنی وزارت خارجه ، شورای عالی امنیت ملی و … به کار گرفته نشد! البته که افرادی نزدیک به او از سوی رئیسی منصوب شدند و این هم بر ابهامات قضیه افزود. از یک طرف به تفکر جلیلی و چهره‌های نزدیک به او میدان داده شد و از طرف دیگر خودش بیرون گود ماند!

اکنون اما آنطور که «عصر ما» مطلع شده رئیسی جایگاه مشاور راهبردی ریاست جمهوری را برای جلیلی در نظر گفته و او نپذیرفته است!

جلیلی با رد کردن این پیشنهاد گفته که «من در اینجایی که هستم موثرتر بوده و هر وقت بخواهید به شما و یا هر وزیری مشاوره میدهم!»

2323

پست بعدی

کشته‌ شدن خواننده زن سرشناس در سقوط هواپیما

ش نوامبر 6 , 2021
ایسنا نوشت: ماریلیا مندونسا از معروف‌ترین خوانندگان پاپ در کشور برزیل و برنده جایزه لاتین گرمی، در سن ۲۶ سالگی و در حادثه سقوط هواپیما درگذشت. هواپیمای این خواننده در حین پرواز از زادگاهش در شهر گویانیا به سمت محل برگزاری یک کنسرت در شهر کوچکی در شمال ریودوژانیرو دچار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000