بیانیه مهم دفتر آیت الله صافی گلپایگانی/ از هیچکس گله و شکایتی ندارم

بیانیه مهم دفتر آیت الله صافی گلپایگانی/ از هیچکس گله و شکایتی ندارم

ایرنا نوشت: در اطلاعیه ایت الله صافی گلپایگانی آمده است که از مردم بزرگوار ایران، کمال تشکّر و سپاس را دارم و از هیچ فرد و نهاد و جریانی، شکایتی ندارم.

اطلاعیه مهمّ دفتر دفتر آیت الله صافی گلپایگانی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

با قدردانی و تشکّر از مردم شریف و عزیز ایران، مراجع معظم تقلید، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، جوامع و تشکّل‌های دینی و اجتماعی که از بیانات و مواضع متین مرجعیت شیعه مبنی بر لزوم حلّ مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حمایت نمودند به اطلاع عموم می رساند که حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله العالی فرمودند: حقیر از مردم بزرگوار ایران، کمال تشکّر و سپاس را دارم و از هیچ فرد و نهاد و جریانی، گله و شکایتی ندارم و از خداوند متعال مسئلت دارم که بر اعتلا و عزّت و اقتدار مردم و کشور عزیز بیفزاید و نگرانی‌ها و مشکلات به فضل الهی در ظلّ عنایات حضرت بقیّه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف برطرف گردد ان‌شاء الله.

۲۴ ربیع المولود ۱۴۴۳

۹ آبان ۱۴۰۰

دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله

2323

پست بعدی

دستور جدید رئیسی برای حل مشکل بورس

ی اکتبر 31 , 2021
رییس جمهوری با تاکید بر لزوم رفع نگرانی‌های مردم و سرمایه‌گذران خرد در بورس، گفت: باید تدبیری ایجاد شود تا نوسانات بورس باعث نگرانی مردم نگردد. به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000