جزییات جلسه وزیر ابراهیم رییسی با کمیسیون اصل ۹۰

جزییات جلسه وزیر ابراهیم رییسی با کمیسیون اصل ۹۰

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خضریان گفت: وزیر صمت قول داد در روزهای آینده در جلسه‌ای درباره ممنوعیت ورود کالاهای لوکس به کشور تصمیم‌های جدی تری گرفته شود.

خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون خود با وزیر صمت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ حول محور منع ورود کالاهای لوکس جهت تامین ارز برای کالاهای اساسی بود.

وی افزود: نمایندگان گزارش وزیر صمت را در این باره شنیدند و کمیسیون و وزارت صمت درباره ممنوعیت ورود کالاهای لوکس به کشور و واردات این نوع کالاها با تعرفه بالا و مالیات‌های سنگین (در صورت نیاز)، همه نظر بودند.

خضریان اضافه کرد: وزیر صمت قول داد در روزهای آینده در جلسه‌ای در این موضوع تصمیم‌های جدی تری گرفته شود و گزارش آن را نیز کمیسیون اصل ۹۰ دریافت خواهد کرد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

زمین‌لرزه در عسلویه /آخرین وضعیت تأسیسات پارس جنوبی

ی اکتبر 31 , 2021
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۳.۶ ریشتری در محدوده شهرستان عسلویه گفت: همه واحدها و تأسیسات پارس جنوبی در مدار تولید و بهره‌برداری هستند و زمین‌لرزه هیچ‌گونه خسارتی به تأسیسات وارد نکرده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از شانا، سخاوت اسدی در واکنش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000