ابراز تاسف مخبر از موفقیت غرب در تبلیغات بخش جمعیت/ دولت در خط مقدم سیاست های جمعیت قرار دارد

ابراز تاسف مخبر از موفقیت غرب در تبلیغات بخش جمعیت/ دولت در خط مقدم سیاست های جمعیت قرار دارد

فارس نوشت: معاون اول رییس جمهور از اهتمام جدی دولت برای حمایت از سیاست های جمعیت و افزایش نرخ فرزند آوری در کشور خبر داد.

معاون اول رییس جمهور از اهتمام جدی دولت برای حمایت از سیاست های جمعیت و افزایش نرخ فرزند آوری در کشور خبر داد و گفت: دولت در خط مقدم برنامه ها و سیاست های جمعیت و ترویج فرزند آوری قرار دارد و در این مسیر از اجرای برنامه های ستاد ملی جمعیت به طور جدی پشتیبانی خواهد کرد.

معاون اول رییس جمهور: دولت برای حمایت از سیاست‌های جمعیت اهتمام جدی دارد

مخبر در جلسه ای با فعالان حوزه جمعیت و خانواده با اشاره به اینکه خواسته غرب و نظام سلطه کاهش جمعیت و کاهش نرخ فرزند آوری در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نظام سلطه طی سالهای پس از انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و نظامی، ملت ایران را تحت فشار و تحریم قرار داده که به فضل الهی نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند اما متاسفانه در بخش جمعیت، تبلیغات و اقدامات غرب تا حدی موفق بوده و امروز ایران با کاهش جمعیت مواجه است.

217

پست بعدی

انتقاد یک چهره اصولگرا از توهین به آیت الله صافی/ آیت‌الله باید نظرات صاحب‌نظرانی چون من را هم بشنوند!

ش اکتبر 30 , 2021
سایت مدارا نوشت: محمد حسن قدیری ابیانه، دیپلمات سابق و تحلیلگر سیاسی اصولگرا اظهار داشت: نباید فکر کنیم کسی که مرجع تقلید است، همه اظهارنظرهای او حکم دینی محسوب می‌شود. در مسائل سیاسی ما صاحب‌نظران تحصیل‌کرده‌ای داریم از جمله بنده. من دکترای علوم دفاعی استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک دارم. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000