مهاجرت معکوس بیش از ۲۵۰۰ دانشجو/ در شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها فعالیت خواهند کرد

مهاجرت معکوس بیش از ۲۵۰۰ دانشجو/ در شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها فعالیت خواهند کرد

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با مهاجرت معکوس بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو به کشور، آن‌ها در ۲۰۰ دانشگاه داخلی مشغول هستند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره آمار بازگشت نخبگان علمی به کشور اظهار کرد: برنامه بنیاد ملی نخبگان و ریاست جمهوری طی ۴ الی ۵ سال گذشته برای بازگشت افراد شامل بازگشت بیش از ۲ هزار نفر بوده است.

او افزود: در برنامه بنیاد ملی نخبگان هم اکنون ۲۶۰۰ دانشجو از ۲۰۰ دانشگاه برتر دنیا به کشور بازگشته اند که این موضوع، اتفاق بزرگی است.

ستاری تصریح کرد: البته حدود ۲۵ درصد این افراد در دانشگاه‌ها مشغول به فعالیت می‌شوند و بیشتر آن‌ها در شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌هایی که برخی خودشان تاسیس کرده اند، فعالیت خواهند کرد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: به هر حال این موضوع هم حرکتی است که در بنیاد ملی نخبگان توسعه داشته است.

۲۳۲۳۱

پست بعدی

دستور وزیر بهداشت: نیروهای استخدامی جدید تا ۱۰ روز دیگر سر کار باشند

ج اکتبر 22 , 2021
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دستور داد حداکثر تا ۱۰ آبان ماه سال جاری تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید در مراکز پذیرفته شده فعالیت خود را آغاز کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وزارت بهداشت، درمان وآموزش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000