نمایش مسابقات فوتبال در سینماها ادامه خواهد داشت؟

نمایش مسابقات فوتبال در سینماها ادامه خواهد داشت؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمدرضا صابری، سخنگوی انجمن سینماداران ایران، از دلایل پخش فوتبال در سینماهای سربسته در شرایط کرونایی گفت.

محمدرضا صابری، سخنگوی انجمن سینماداران، درباره این‌که چرا با وجود برگزاری فوتبال ایران و کره جنوبی در استادیوم بدون تماشاگر، شرایط پخش این مسابقه در سینماهای سربسته فراهم شد، اظهار داشت: «چند ماه از شروع مجدد فعالیت سالن‌های سینما می‌گذرد و پذیرش افراد در سالن‌های سینما برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و کره با همان ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی که برای نمایش فیلم‌ها انجام می‌گیرد، صورت گرفت و هیچ تفاوت و استثنایی وجود نداشت است.»

وی در ادامه افزود: «سینما امن‌ترین جا برای مردم است و این در طول یک‌سال اخیر ثابت شده است.»

صابری در خصوص این‌که آیا نمایش فوتبال در سالن‌های سینما، روندی ادامه‌دار خواهد بود یا خیر، گفت: «این موضوعی است که بستگی به تصمیم شورای صنفی نمایش دارد و هنوز نظر قطعی در این رابطه وجود ندارد.»

۵۷۵۷

پست بعدی

واکنش سردار فدوی به خبرسازی‌ها درباره رزمایش اخیر در شمال غرب کشور

پ اکتبر 14 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:جانشین فرمانده کل سپاه نسبت به خبرسازی برخی رسانه‌های غربی درباره رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح در شمال غرب کشور واکنش نشان داد. سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در جمع خبرنگاران با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000