تیم پزشکی تخصصی به مناطق زلزله‌زده اندیکا اعزام شد

تیم پزشکی تخصصی به مناطق زلزله‌زده اندیکا اعزام شد

اهواز- رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از اعزام تیم پزشکی تخصصی به مناطق زلزله‌زده اندیکا و ویزیت بیش از ۲۵۰ زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگ کره بندی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: امروز صبح تیم تخصصی برای تشخیص و درمان روانه مناطق صعب‌العبور به مرکزیت روستای چلو از توابع اندیکا شدند.

وی افزود: متخصص اطفال، اعصاب و روان، قلب، پزشک عمومی، داروساز، ماما، تکنسین فوریت‌ها، همراه با یک دستگاه آمبولانس آزمایشگاه سیار و رئیس اورژانس لالی و اندیکا همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی و مسجدسلیمان اکیپ اعزامی این مجموعه بودند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان بیان کرد: در این راستا بیش از ۲۵۰ نفر ویزیت شدند که ۴۵ نفر از آنها کودک، یک نفر مشکوک به سکته قلبی، ۴۰ نفر قلبی، ۴۰ نفر اعصاب و روان بودند.

کد خبر 5327034

پست بعدی

پخش سریال «قبله‌عالم»، به دلیل سانسور زیاد، متوقف شد

چ اکتبر 13 , 2021
پلتفرم پخش‌کننده «قبله عالم»، در بیانیه‌ای اعلام کرد با وجود زیان مالی، به‌خاطر سانسورهای زیادی که نهادهای ناظر بر این مجموعه شبکه نمایش خانگی اعمال کرده‌اند، تولید این سریال را متوقف می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش سریال «قبله‌عالم» به کارگردانی حامد محمدی، به دلیل آن‌چه از سوی پلتفرم پخش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000