توسعه محصول دانش بنیان و نانو فناور

توسعه محصول دانش بنیان و نانو فناور

دکتر مهرداد عالی پور هریسی، مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال و مدیرعامل شرکت عالی تحریر پارسیان، تولیدکننده محصولات دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور با برند پنتر، بنا بر اعلام دبیر اجرایی پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی، به عنوان برند برتردر حوزه صنایع خلاق در بخش سلامت انتخاب و در این رویداد در تاریخ ۱۶لغایت ۱۸ آبانماه ۱۴۰۰ از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد

همچنین این مخترع ایرانی در سال ۲۰۱۸درکشور مالزی موفق به اخذ جایزه برترین نوآوران (Excellent Innovators Awards) در کنگره توسعه کارآفرینی جهان اسلام(MWEDA) و در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ تندیس سیمین سومین جشنواره صنعت سلامت محور کشور گردیده بود.

نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر با قابلیت تاثیرگذاری بر روی باکتری­های گرم مثبت و گرم منفی و بسیاری دیگر از اجرام بیماری زا می­تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش عوامل بیماری زا، سرایت انواع بیماری­ها و عفونت ها داشته باشد.

بکارگیری این اختراع ارزشمند درتولید نوشت افزارهایی برای استفاده در محیط­های اداری، مصارف دانش آموزی و کودکان و همچنین برای استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان­ها اهمیت بسزایی دارد و می تواند به عنوان کالایی سلامت محور در ارتقا سطح بهداشت فردی و عمومی ایفای نقش نماید.

این محصول علاوه بر عرضه در سطح ملی، مورد استقبال دست اندرکاران صنعت نوشت افزار در سطح بین المللی قرار گرفته است و تلاش بسیاری از شرکت­های خارجی برای تولید این محصولات پس از ثبت این اختراع توسط دکتر مهرداد عالی پور هریسی و تولید انواع خودکار، پاک­کن و برخی اقلام دیگر نوشت افزار آنتی باکتریال با برند پنتر، مؤید اهمیت این نوآوری دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور است.

برای مشاهده فعالیت­ها و افتخارات تیم پنتر به وب سایت www.panterpro.com مراجعه فرمایید.

پست بعدی

درخواست نماینده مجلس از دولت رییسی درباره تجلیل از قهرمانان کشتی

د اکتبر 11 , 2021
ایسنا نوشت: نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پیامی با قدردانی از افتخارآفرینی تیم ملی کشتی گفت که این قهرمانی های آزادکاران و تاریخ سازی کشتی فرنگی باید به نحو شایسته‌ای توسط مسئولین دولتی ارج نهاده شود و ضمن قدردانی در خور شأن قهرمانان، امکانات، اعتبارات و حمایت‌های لازم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000