توصیه علم‌الهدی درباره رسیدگی به مشکلات رزمندگان افغان لشکر فاطمیون

توصیه علم‌الهدی درباره رسیدگی به مشکلات رزمندگان افغان لشکر فاطمیون

مهر نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بسیاری از فرزندان ما به دفاع از حرم پرداختند که یک گروه از این عزیزان فاطمیون هستند که نیاز به یاری دارند.

احمد علم‌الهدی در دیدار با سید امیرحسین قاضی زاده، رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک این انتصاب، اظهار کرد: جانبازان افتخار این ملت هستند که شما باید مراقب این قشر ارزشمند باشید.

وی ادامه داد: بعد از واقعه مدافعان حرم، بسیاری از فرزندان ما به دفاع از حرم پرداختند که یک گروه از این عزیزان فاطمیون هستند، درخواست دارم مراقب این عزیزان باشید و به مشکلات آنان رسیدگی کنید زیرا بسیاری از اینان گمنام هستند و در عین حال دچار جانبازی شدند که نیاز به یاری دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: بسیاری از جانبازان، خانواده ایثارگران و خانواده شهدا در زندگی بسیار سختی به سر می‌برند که نیازمند کمک و همراهی شما در بنیاد شهید هستند.

وی خاطرنشان کرد: به فکر هزینه‌های درمان جانبازان قطع نخاع و شرایط سخت باشید زیرا هزینه‌های امروز پاسخگویی تأمین زندگی و سلامت این عزیزان نیست؛ ان‌شاءالله با عنایت امام هشتم (ع) در کارتان موفق باشید و بتوانید به خوبی به این قشر زحمت کش و سرافراز خدمت کنید.

23231

پست بعدی

افزایش ۵۰ درصدی درگیری‌های مرزی ایران در شمال غرب کشور

ش اکتبر 9 , 2021
ایسنا نوشت: فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه هلاکت اشرار در سال گذشته افزایش یافته است، امنیت مرزها را بالا دانست و گفت: درگیری های ما در مرز نسبت به سال گذشته در ۶ ماه گذشته ۱۸ درصد افزایش دارد و در بعضی جاها در شمال غرب کشور تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000