انفجار گاز شهری حادثه‌ساز شد

انفجار گاز شهری حادثه‌ساز شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: بر اثر انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در کرج هشت نفر مصدوم شدند.

محمد باقر خلفی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: به گزارش مردمی در ساعت یک بامداد امروز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه درمنطقه چهارصد دستگاه کرج ، با احتمال نشت گاز در یک منزل مسکونی منجر به مصدومیت افراد آن منزل و تخریب بیش از ۱۰ منزل همجوار شد.

او افزود: ماموران آتش نشانی ، اورژانس ، اداره گاز، شهرداری ، نیروی انتظامی و تیم های عملیاتی جمعیت هلال البرز در صحنه حضور پیدا کردند.

خلفی گفت : در این حادثه تاکنون هشت نفر مصدوم شدند که هفت نفر با آمبولانس اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و یک نفر در محل حادثه درمان شد.

علت اصلی حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

انتقاد تند یک نماینده از عدم اجرای قانون ودیعه مسکن/ به حرف‌های آقای خاندوزی گوش نمی‌دهند

پ اکتبر 7 , 2021
فارس نوشت: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عدم اجرای قانون ودیعه مسکن و بهانه مختلف بانک‌ها در این باره از طرح سوال از وزرا در صورت عدم اجرای طرح خبر داد و گفت: هماهنگی تیم اقتصادی دولت می‌تواند مشکلات را کاهش دهد. علی بابایی کارنامی نایب رئیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000