تاسیس موسسه فرهنگی حکمت سهروردی 

تاسیس موسسه فرهنگی حکمت سهروردی 

موسسه فرهنگی حکمت سهروردی راه اندازی شد.

به گزارش خبرآنلاین، موسسه فرهنگی حکمت سهروردی با هدف حفظ و نشر اندیشه های شهاب الدین سهروردی، فیلسوف قرن هشتم ایران راه اندازی شد. مصطفی محقق داماد، غلامرضا اعوانی، نجفقلی حبیبی و محسن جوادی از اعضای هیئت امنای این موسسه فرهنگی به شمار می‌روند.

موسسه فرهنگی حکمت سهروردی به زودی کار خود را جهت انجام وظایف مشروحه در اساسنامه آغاز می کند. شایان ذکر است که اهالی سهرورد قطعه زمینی برای احداث ساختمان موسسه اهدا کرده اند. اعضای هیئت امنای موسسه فرهنگی حکمت سهروردی امیدوارند بتوانند با فراهم آوردن مقدمات ساخت و ساز ساختمان موسسه، سهرورد را به عنوان ضلع سوم مثلث فرهنگی که دو ضلع دیگر آن را مقبره ابوعلی سینا و گنبد سلطانیه تشکیل می دهند و در فاصله نه چندان زیادی از یکدیگر قرار دارند، مطرح کنند.

/6262

پست بعدی

یاسر احمدوند: تکثیر غیرقانونی کتاب، اقدامی توهین‌آمیز به حکومت است

ی اکتبر 3 , 2021
یاسر احمدوند، در دیدار با هیئت مدیره انجمن ناشران دانشگاهی، درباره موضوع‌هایی چون برقراری عدالت در یارانه نشر و توزیع کاغذ، رتبه‌بندی ناشران، تشکیل شورای تشکل‌های نشر، ارائه تسهیلات به ناشران دانشگاهی و مبارزه با تکثیر و انتشار غیرقانونی کتاب‌های دانشگاهی، سخن گفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نخستین جلسه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000