تصادف در جاده اهواز به شوشتر ۱۲ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

تصادف در جاده اهواز به شوشتر ۱۲ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

اهواز – مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۲ مصدوم و دو فوتی در سانحه رانندگی اهواز به شوشتر خبر داد.

عارف اصل شرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز در محور اهواز به شوشتر (روبروی پمپ بنزین شیبان) سانحه رانندگی بین یک دستگاه ایسوزو و کامیون رخ داد.

وی افزود: در این سانحه رانندگی ۱۲ مصدوم و دو فوتی داشتیم؛ ۱۰ نفر آنها مرد با سنین (۴۵، ۱۵، ۵۲، ۶۰، ۴۵، ۳۰، ۱۲، ۸، ۱۰ و ۴۰) و چهار نفر زن با سنین (۳۴، ۶۰، ۵۵ و ۴۵) بودند.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: ۹ نفر از مصدومان به بیمارستان نفت، سه نفر به بیمارستان امام و دو نفر نیز به بیمارستان گلستان منتقل شدند.

کد خبر 5316798

پست بعدی

روایت شقایق دهقان از سانسورهای «پاورچین»

پ سپتامبر 30 , 2021
شقایق دهقان با اشاره به ممیزی‌هایی که در سریال‌های «پاورچین» و «نقطه‌چین» دیده است می‌گوید خانم و آقا اجازه نداشتند روی مبل دو نفره کنار هم بنشینند و حتما می‌بایست از مبل‌های تک‌نفره استفاده می‌شد تا دسته مبل بین‌شان باشد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شقایق دهقان، بازیگر شناخته‌شده در برنامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000