امروز چقدر در بازار متشکل ارزی معامله شد؟

امروز چقدر در بازار متشکل ارزی معامله شد؟

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۶۴۱ تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی گوهررستمی افزود: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۵۶۳ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۷۶۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۶۴۱ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.
این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی یکشنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۱۸۴ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۲۶۵ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۲۰۷ تومان را ثبت کرد.

امروز چقدر در بازار متشکل ارزی معامله شد؟

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز یکشنبه (چهارم مهرماه) ۹ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۲۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۸۰۰ هزار و ۵۰۰ یورو بود.
به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۵۶۳ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۷۹۵ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۱۲۴ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۳۷۴ تومان معامله شد.
مهدی گوهررستمی در پایان تصریح کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی یکشنبه (چهارم مهرماه) بیان‌گر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۰.۲۶ درصد و ۰.۲ درصد رشد را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

کتاب «ناخودآگاه سیاسی»، نوشته‌ فردریک جیمسون، منتشر شد

ی سپتامبر 26 , 2021
کتاب «ناخودآگاه سیاسی»، نوشته‌ فردریک جیمسون که اثری بینارشته‌ای در حوزه‌های سیاست، اقتصاد و مارکسیسم، روانکاوی، ادبیات و مطالعات فرهنگی است، منتشر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «ناخودآگاه سیاسی»، نوشته‌ فردریک جیمسون با ترجمه‌ حسین صافی، توسط نشر نیماژ منتشر شد. این کتاب که یکی از مهم‌ترین آثار جیمسون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000