انواع ساعت‌های هوشمند در بازار چند قیمت خوردند؟

انواع ساعت‌های هوشمند در بازار چند قیمت خوردند؟

بررسی بازار ساعت های هوشمند حاکی از آن است که ساعت های هوشمند سری ۷ اپل در بازه قیمتی ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رصد بازار ساعت های هوشمند از نرخ های نجومی ساعت های هوشمند برندهای اپل و سامسونگ در بازار حکایت دارد به طوری که ساعت هوشمند اپل سری ۷ در حال حاضر در بازار در بازه قیمتی ۱۳ تا ۱۶ میلیون تومان خرید و فروش می شود و سری ۶ آن نیز در همین بازه قیمتی قرار دارند.

ساعت های هوشمند سامسونگ نیز به نثبت با نرخ های نجومی در بازار خرید و فروش می شوند به طوری که در حال حاضر ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch۴ Classic ۴۶mm در بازار بیش از ۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز انواع ساعت هوشمند در جدول زیر آمده است:

انواع ساعت‌های هوشمند در بازار چند قیمت خوردند؟

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

۹۴ فیلم، متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر شدند

چ نوامبر 24 , 2021
از میانِ ۹۴ فیلم بلند سینمایی که متقاضی حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر شده‌اند، هیات انتخاب، تا ۵ دی، ۲۲ فیلم را معرفی خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با پایان مهلت ثبت نام و بررسی‌های انجام شده توسط دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر، آمار فیلم‌های بلند سینمایی متقاضی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000