نقشی که به واقعیت پیوست؛ درگذشت سیامک اطلسی در یک سریال/ عکس

نقشی که به واقعیت پیوست؛ درگذشت سیامک اطلسی در یک سریال/ عکس

عکسی از سریال «اپیدمی» منتشر شده است که در آن، تصویر سیامک اطلسی، با روبانی مشکی قاب گرفته شده که حکایت از درگذشت نقشی دارد که او بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «اپیدمی»، آخرین اثری است که سیامک اطلسی در آن به ایفای نقش پرداخته و تا پیش از ابتلا به کرونا، سر صحنه آن حاضر می‌شده است.

او در این سریال، نقش دکتر نوروزی، رییس بیمارستانی را بازی می‌کند که در بحران کرونا، همه امکاناتش را در اختیار بیماران و گروه‌های درمانی قرار می‌دهد. دکتر نوروزیِ سریال «اپیدمی»، سرانجام چشم از جهان فرو می‌بندد که در واقعیت هم این اتفاق برای سیامک اطلسی رخ می‌دهد.

«اپیدمی» با کارگردانی سیدسجاد حسینی، تهیه‌کنندگی سعید کمانی در حال تولید است که افزون بر سیامک اطلسی، بازیگرانی چون مهدی فخیم‌زاده، فریبا متخصص، محسن قصابیان، نیلوفر رجایی و کورش سلیمانی در آن ایفای نقش می‌کنند.

نقشی که به واقعیت پیوست؛ درگذشت سیامک اطلسی در یک سریال/ عکس
شخصیت دکتر نوروزی با بازی سیامک اطلسی در سریال «اپیدمی»

۵۷۵۷

پست بعدی

رئیسی سالگرد استقلال ترکمنستان را تبریک گفت

ی سپتامبر 26 , 2021
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سی امین سالگرد استقلال ترکمنستان به دولت و مردم این کشور، ابراز امیدواری کرد فصل جدیدی از توسعه هرچه بیشتر همکاری های دوستانه فیمابین در تمامی زمینه های فرهنگی،اقتصادی و سیاسی آغاز شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000