ببینید | خسرو شکیبایی در یک فیلم جنگی؛ ۲۵ سال پیش

ببینید | خسرو شکیبایی در یک فیلم جنگی؛ ۲۵ سال پیش

خسرو شکیبایی که با فیلم «هامون» از سال ۱۳۶۸، ستاره سینمای ایران شده بود، در دهه ۷۰ و ۸۰ خورشیدی، در سه فیلم دفاع مقدس با نام‌های «کیمیا»، «سرزمین خورشید» و «اتوبوس شب» بازی کرد. تصویرهایی از پشت صحنه فیلم «سرزمین خورشید» با بازی شکیبایی را ببینید.

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین، موزه سینما، تصاویری دیده نشده از پشت صحنه فیلم «سرزمین خورشیدی» را منتشر کرد.

«سرزمین خورشید»، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش و محصول سال ۱۳۷۵ سینمای ایران است.

خسرو شکیبایی، گلچهره سجادیه، سعید پورصمیمی، فخرالدین صدیق‌شریف، محسن زهتاب، اصغر نقی‌زاده و … بازیگران این فیلم هستند.

در این فیلم می‌بینیم: «با شروع جنگ، بیمارستانی در آبادان به محاصره دشمن درمی‌آید و از هوا و زمین مورد هجوم قرار می‌گیرد. دکتر کسری (خسرو شکیبایی)، هانیه، امدادگری که دو نوزاد را همراه با خود از بیمارستان آورده (گلچهره سجادیه) به همراه چند زخمی، تلاش می‌کنند با آمبولانس از شهر خارج شوند و …»

«سرزمین خورشید»، توانست در جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن (گلچهره سجادیه)، جایزه بهترین موسیقی متن (بابک بیات)، جایزه بهترین فیلبرداری (محمد آلادپوش)، جایزه ویژه هیات داوران و سه سیمرغ دیگر برای طراحی صحنه و لباس، صدابرداری و جلوه‌های ویژه میدانی را از آن خود کند.

۵۷۵۷

پست بعدی

آشنایی با دستگاه تصفیه آب صنعتی

ش سپتامبر 25 , 2021
دستگاه تصفیه آب صنعتی دستگاهی است که با استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس و به کمک ممبران های غشایی، ناخالصی‌ها، آلودگی‌ها و شوری آب را از بین می‌برد. آب تصفیه شده و شیرین شده به وسیله دستگاه تصفیه آب صنعتی برای نوشیدن، آبیاری درختان، پر کردن استخرهای شنا و تامین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000