دو انتصاب تازه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دو انتصاب تازه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمدمهدی اسماعیلی در احکامی، سیدمحمود اسلامی را در جایگاه معاون توسعه و مدیریت منابع، و سیدمجید امامی را در جایگاه دبیر شورای فرهنگ عمومی وزارت ارشاد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکمی سید مجید امامی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد. در حکم سیدمجید امامی آمده است: «با عنایت به مراتب علمی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه پژوهش و فرهنگ عمومی و شناخت از روحیه انقلابی و مکتبی که دارید و به استناد بند 18 ماده 2 آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی و مصوبه جلسه مورخ 30/6/1400 شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ به موجب این حکم به‌عنوان «دبیر شورای فرهنگ عمومی» منصوب می‌شوید.»

وزیر ارشاد در حکم دیگری برای سیدمحمود اسلامی نوشته است: «با عنایت به شایستگی‌ها و سوابق درخشان در حوزه برنامه‌ریزی، بودجه و منابع و شناخت از توانمندی‌ها و روحیه انقلابی و فسادستیزی جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب می‌شوید.»

۵۸۵۸

پست بعدی

شهرداران ۴ شهر با حکم وزیر کشور منصوب شدند

پ سپتامبر 23 , 2021
وزیر کشور در احکامی جداگانه شهرداران پیشنهادی شوراهای چهار شهر اهواز، سنندج، قرچک و شهریار را منصوب کرد. به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع سانی وزارت کشور، براساس احکام جداگانه صادر شده از سوی احمد وحیدی وزیر کشور، رضا امینی، سید انور رشیدی، محسن خرمی شریف و محمد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000