بازگشایی نمایشگاه‌های موزه هنرهای معاصر

بازگشایی نمایشگاه‌های موزه هنرهای معاصر

فعالیت نمایشگاه‌های موزه هنرهای معاصر تهران با توجه به خروج تهران از وضعیت قرمز کرونا، از روز شنبه سوم مهرماه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه های نهان بر عیان(مهندسی تصویر در نگارگری ایران) و پرسونا(مجموعه آثار اندی وارهول) موزه هنرهای معاصر تهران پس از مدتی تعطیلی به دلیل وضعیت قرمز کرونا، از سوم مهرماه میزبان علاقه مندان است.

ساعت بازدید از نمایشگاه های موزه هنرهای معاصر تهران در شرایط فعلی در سه سانس ۱۰ تا ۱۲، ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و ۱۵ تا ۱۷ است و در هر سانس فقط ۱۰۰ نفر می توانند از نمایشگاه های موزه دیدن کنند.

با توجه به تعطیلی موزه هنرهای معاصر تهران از ۱۲ تیرماه به دلیل وضعیت قرمز کرونا، نمایشگاه نهان بر عیان تا ۲۹ آذرماه و نمایشگاه پرسونا (مجموعه آثار اندی وارهول) تا دوم آبان ماه تمدید شد.

۵۸۵۸

پست بعدی

واکنش وزیر دفاع به ‌یاوه‌ گویی‌های اخیر سران رژیم صهیونیستی

د سپتامبر 20 , 2021
وزیر دفاع در واکنش به ‌یاوه‌گویی‌های سران رژیم صهیونیستی با بیان اینکه پاسخ دندان‌شکنی به هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز خواهیم داد، گفت: قدرت‌های پوشالی به جز یاوه‌گویی و اتهام‌زنی کار دیگری ندارند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در جمع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000