برنامه‌هایی برای کودکان به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

برنامه‌هایی برای کودکان به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

گروه کودک و نوجوان شبکه دو در مناسبت‌های پیش‌رو برنامه‌های خود را به صورت ویژه‌ای روانه آنتن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه کودک «دست کی‌ بالا» به مناسبت ۲۷ شهریور روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت شهریار، همچنین به مناسب بازگشایی مدارس و ۱ مهر به صورت ویژه‌ای روانه آنتن خواهد شد.

این برنامه که تماشای ماجراهای دو عروسک به نام زاغک و توتک در کنار عمو بهروز با حضور محمدرضا بهروز، شنیدن قصه توسط گیتی خانم با حضور گیتی خامنه، تحرک داشتن، بازی و آموزش بخش هایی از آن را تشکیل می‌دهد به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی روزهای زوج ساعت ۱۰:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

برنامه «با ما بیا» به تهیه‌کنندگی سید مجتبی ظریفیان و کارگردانی آزیتا رضایی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس داستان‌هایی مرتبط را برای رده سنی خردسال آماده کرده است. این برنامه پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌شود.

همچنین برنامه «کافه بازی» به تهیه‌کنندگی ماجد بازرگان که نگاهی تخصصی به بازی‌های روز دنیا، صنعت گیم و بازی‌سازهای ایرانی دارد به مناسبت هفته دفاع مقدس در کنار بخش‌های متعدد برنامه از یک بازی‌ساز موفق ایرانی در این برنامه میزبانی خواهد کرد.

۵۸۵۸

پست بعدی

رئیسی: ایران و تاجیکستان ارتباطات "قبلی" و "قلبی" دارند

ش سپتامبر 18 , 2021
رئیس جمهور توسعه و تعمیق روابط با کشور دوست و همزبان تاجیکستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: فصل نوینی از روابط دو کشور درحال رقم خوردن است و امیدوارم این سفر نقطه عطفی در روابط و همکاری های تهران – دوشنبه باشد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000