رئیسی: ایران و تاجیکستان ارتباطات “قبلی” و “قلبی” دارند

رئیسی: ایران و تاجیکستان ارتباطات "قبلی" و "قلبی" دارند

رئیس جمهور توسعه و تعمیق روابط با کشور دوست و همزبان تاجیکستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: فصل نوینی از روابط دو کشور درحال رقم خوردن است و امیدوارم این سفر نقطه عطفی در روابط و همکاری های تهران – دوشنبه باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز شنبه پس از دیدار دوجانبه با امامعلی رحمان، مذاکرات مشترک هیات های عالیرتبه دو کشور و همچنین امضای اسناد همکاری های دو جانبه، در نشست خبری مشترک با همتای تاجیک خود با تاکید بر اینکه دو کشور از ظرفیت های فراوانی برای همکاری برخوردارند، بر استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه روابط در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی تاکید کرد.

رئیسی، اسناد همکاری امضا شده در این سفر بین ایران و تاجیکستان را گواهی بر اراده دو کشور برای توسعه روابط دانست و در عین حال تصریح کرد: مهمتر از قراردادهای مکتوب، اراده و تصمیم دو کشور برای توسعه مناسبات در حوزه های مختلف است.

ادامه دارد

23215

پست بعدی

عباس عبدی: اصلاح طلبان در برابر دولت رئیسی سکوت می کنند؛ بعضی هم مایل به همکاری اند، هرچند راه شان نخواهند داد

ش سپتامبر 18 , 2021
عباس عبدی در دومین بخش از گفت وگوی خود با خبرآنلاین به نکات مهمی از جریان دوم خرداد پرداخته و گذشته و حال و آینده آن را تبیین کرده است. بخشهایی از اظهارات او را می خوانید: *قبل از دوم خرداد، جناح چپ که بعدها به نام اصلاح طلبان مشهور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000