آغاز سفر یکروزه قالیباف در مازندران

آغاز سفر یکروزه قالیباف در مازندران

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای انجام سفر یکروزه وارد فرودگاه دشت ناز میاندرود شد.

محمدباقر قالیباف پس از استقبال نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان محلی به بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر رفت و از توانمندیهای بزرگترین واحد اقتصادی شرق مازندران بازدید کرد.

رئیس مجلس در جریان این سفر ساعت ۱۰صبح امروز در آیین یادواره شهدای بهشهر و سالگرد آیت الله جباری نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان و نیز ساعت ۱۷ در یادواره شهدای وزرا محله محمودآباد سخنرانی می کند.

همچنین در این سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان استانی در جریان اهم مشکلات و نارساییهای مازندران قرار خواهد گرفت.

23215

پست بعدی

سیر نزولی مراجعه بیماران کووید به بیمارستان مسیح دانشوری

پ سپتامبر 16 , 2021
فارس نوشت: معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به کاهش بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان، گفت: با توجه به افزایش واکسیناسیون فکر می کنیم وضعیت آرام تری در سه چهار ماه آینده داشته باشیم. پیام طبرسی،معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری درباره «آخرین وضعیت بیمارستان مسیح دانشوری»،گفت: خوشبختانه ورودی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000