معاون فنی و عملیاتی اورژانس: مردم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند

معاون فنی و عملیاتی اورژانس: مردم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند

ایسنا نوشت: معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس با اشاره به مسدود بودن مرزهای زمینی، گفت: مردم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منازل و در کشور خود، مراسم اربعین را برگزار کنند.

حسین عرفانی در حاشیه افتتاح مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون آبادان که امروز (۲۳ شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: همکاران حوزه سلامت به ویژه منطقه جنوب غرب، شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند و افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب کشور، مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در آبادان راه‌اندازی شده است که امیدواریم قدم مثبتی در کنترل همه‌گیری باشد. امیدواریم با همکاری مردم این منطقه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین واکسیناسیون، به کنترل بیشتر بیماری کمک شود.

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس گفت: باید کمک شود در کنار این همه‌گیری بیماری، همه‌گیری اطلاعات غلط نیز رخ ندهد.

وی با اشاره به سرکشی امروز خود از مرز شلمچه بیان کرد: امسال مراسم اربعین حسینی با حضور محدود زائران، از طریق هوایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و تا امروز، تصمیم این است که مرزهای زمینی مسدود باشند و هستند بنابراین مردم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منازل و در کشور خود، این مراسم را برگزار کنند.

عرفانی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی آبادان قدم‌های مثبتی در فوریت‌های پزشکی برداشته است، گفت: امیدواریم با هم‌فکری رئیس و مسئول فوریت‌های پزشکی این دانشگاه، از ظرفیت‌های استان خوزستان استفاده کنیم. در حد بضاعت، کمک‌های ملی نیز می‌شود.

47233

پست بعدی

این سه ماده غذایی در کاهش فشار خون موثر است

س سپتامبر 14 , 2021
فشار خون بالا، شایع‌ترین عامل در بروز بیماری‌های قلبی است. پیروی از یک رژیم غذایی مغذی و سالم برای افراد مبتلا به فشار خون بالا، از جمله افرادی که از داروهای مرتبط با کاهش فشار خون استفاده می‌کنند، ضروری است. به گزارش خبرآنلاین، رعایت یک رژیم غذایی سالم برای کاهش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000